söndag 19 december 2010

Julkonsert!

Ikväll hände det, Christina.ensemblens årliga julkonsert. Kyrkan var nästintill fullsatt och vi lät bättre än nånsin!

Dessutom var värmlandsradion där och spelade in oss, så om man av någon anledning inte kunde se oss så kan man iallafall höra oss på torsdag kl 11.00 på Värmlandsradion, 102.4 :) Annars kommer vi finnas på www.sr.se också, för den som vill lyssna!

Jag sjöng solo och det gick nog ganska bra tror jag. Dessutom sjöng jag solo vid julspels-gudstjänsten i Ölme kyrka, vilket var supermysigt! Barn som vuxna var utklädda från topp till tå och jag sjöng solo på 5 låtar! Så idag har jag verkligen fått min beskärda del av sång. Jag har dessutom haft ont i min käke hela dagen också så det var lite kämpigt att artikulera ordentligt.. men fint har det varit och trött är jag! Tur att man kan få komma hem, slänga upp benen i soffan och vara lite hjärndöd ett tag innan jag somnar! :)

Puss o kram, sångbanan! :)

Vår fina kör!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar